piątek, 14 czerwca 2013

Wyniki badań USG

Z badań USG wynika, że nie mam wodobrzusza, ale wątroba i śledziona znowu się powiększyły. To jest dla mnie dużo groźniejsze. W przypadku wodobrzusza  -odciągnięto by wodę i od razu poczułabym się lepiej. Niestety - powiększenie organów - to coś gorszego. Nie wiem, co teraz zrobią... Ciężej mi sie oddycha, nie mogę chodzić na spacery, tak jak kiedyś :(  Chyba będę musiała przyśpieszyć wizytę w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Mam nadzieję, że tam w końcu mi pomogą...

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. magda ja tez jestem w centrum zdrowia dziecka mam nadzieje że twoje problemy się rozwiąrzą życze dużo dużo zdrówka i przesyłam buziaki
    tutaj zostawiam adres do mojego bloga zachęcam do czytania..http://klaudiasniadach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń