środa, 29 stycznia 2014

Źle

Hej
Co u Was kochani? Jestem w Rabce od wczoraj.  Nie za dobrze się czuję. Kaszlę, od dłuższego czasu mam gorączkę, duszno mi, brakuje  siły. Teraz jeszcze mam jakąś wysypkę. Podejrzewam, że po antybiotyku, bo pojawiła się po pierwszej dawce leku i za każdym razem, gdy go dostaję, tak mam. W nocy nie spałam w ogóle bo też się źle czułam i nie mogłam się ułożyć do snu. W dodatku na sali mam dwie małe dziewczynki. Nie ma z nimi jak i o czym pogadać. Jedna ma 8 lat, a druga 2 i pół roku. Są same, ta młodsza czasem płacze w nocy. Z drugiej strony - dobrze chociaż, że nie jestem sama na sali. Nudzi mi się, bo nie mam z kim pogadać. Dziewczynki są małe i ciągle w przedszkolu. Jak wracają o 19.30 to się myją i idą spać. Przydałaby mi się jakaś koleżanka w moim wieku lub mama z dzieckiem. Lubię mieć na sali kogoś, z kim mogę pogadać ;)

2 komentarze:

  1. Przykro mi Madziu, że źle się czujesz, a może już dzisiaj o tej porze lepiej? Życzę Ci tego całym sercem! Wymieniłyśmy się właśnie na facebooku stronkami blogów, zamieściłam Ciebie na swoim, a wszystko za sprawą Pana Koralika:) i będzie lepiej zobaczysz! MUSI! Pozdrawiam Cię cieplutko!:***

    Zaglądnij też dla na mojego bloga poświęconego cyrkowi i uśmiechnij się:)

    www.akademia-cyrku-frico.blogspot.com/

    Pamiętaj, że jesteśmy tutaj wszyscy( a może niektórzy) nie dla zabawy, ale żeby się wzajemnie wspierać!

    OdpowiedzUsuń