środa, 15 stycznia 2014

Podziekowanie- wiersz


  • Dziękuję…

    Życie jest wielkim darem…
    Żyj więc, jak zauroczony pięknym czarem.
    W każdej chwili stracić je możesz,
    Już wtedy innym nie pomożesz.

    Dzięki Wam, moje dni są weselsze,
    Myśli, plany, marzenia – piękniejsze.
    Pomagacie mi w tych trudnych chwilach,
    Nie myśląc o dzielących nas milach.

    Za dobre słowo, pomoc, za serce,
    Składam ten wiersz w serdecznej podzięce.
    Za każde przyjazne „co się stało?”
    Które znaczy dla mnie niemało…

    Dziękuję Wam drodzy przyjaciele,
    Choć czasu mam już tak niewiele,
    Wy zawsze o mnie pamiętacie,
    I w ciężkich chwilach wspieracie.

    Nie liczą się pieniądze, prezenty lecz chęci
    I to, że zawsze jestem w Waszej pamięci
    Za dobre słowa i to „współczuję”
    Wszystkim Wam serdecznie dziękuję…

    Gdy mnie już nie będzie – bo będę w niebie
    Pamiętaj – zawsze siądę obok Ciebie
    Choć nie będę mogła wyrazić, co czuję
    W myślach i snach powtarzać będę – Dziękuję.

    Nic w zamian nie mogę Wam ofiarować
    Spróbowałam więc wiersz skomponować
    To w zamian za wsparcie i pomoc
    Które mi dają do walki wielką moc.

    Dziękuję…

    Szpital w Tarnowie, 12.01.2014

4 komentarze:

  1. To Ty jesteś darem, to Tobie trzeba dziękować, że uczysz jak zmagać się z przeciwnościami losu. I wiem, że czasem jest Ci bardzo trudno, że perspektywa przeszczepu budzi lęk i nadzieję jednocześnie. Moja siostra jest po przeszczepie. Było bardzo ciężko, ale sie udało. Tobie też się powiedzie. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, ale jestem zwykłym człowiekiem nic więcej ;-) nic wielkiego nie robię. Pozdrowienia dla siostry ;-) Tajemnicza nazwa bloga ,,M''

      Usuń
  2. Jesteś Madziu jeszcze w szpitalu, czy wśród swoich kochanych rodziców i braciszka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co miesiąc prawie w szpitalu a czasem zdarza się , że za dwa tygodnie po leczeniu ląduje znów w szpitalu. Teraz właśnie wróciłam i jadę znów do następnego w czwartek za tydzień. ;-(

      Usuń