środa, 5 lutego 2014

Wspaniała osóbka

Dziś trochę inny temat. Nie chcę pisać tylko o sobie, ale i o ważnej osobie, która pojawiła się w moim życiu dwa lata temu.
 Pani Sylwia -  mam nadzieję, że nie będzie miała mi za złe tego, co tu napiszę, ale muszę się nią pochwalić.
Pani Sylwunia jest moją wychowawczynią. Jest najwspanialszą osobą, jaką znam. Wrażliwa na czyjąś krzywdę, dobra, uczynna, uśmiechnięta, pozytywnie nastawiona do życia, wesoła, miła. Nie ma określenia, by powiedzieć jaka jest.  Bardzo mi pomaga i pociesza. Naprawdę każdy by chciał mieć taka nauczycielkę i przyjaciółkę. Rozumie moją chorobę i wie, ile ona kosztuje zdrowia, czasu, siły i pieniędzy. Wspiera mnie, dodaje mi sił i nie pozwala się poddać. Takiej osobie przyznałabym nagrodę. Oczywiście, co mogę to daję od siebie w zamian za Jej troskę i wsparcie. Jest Pani wspaniałą osobą. Dziękuję za to, że Pani jest. Miałam wielkie szczęście Panią poznać. Zawsze Pani dotrzymuje słowa i stara się, by było jak najlepiej, bym się czuła dobrze w szkole. Jest Pani moim wzorem  ;-) Nie znam drugiej tak wspaniałej osoby ;-) Nie wyobrażam sobie tego, że jak skończę szkołę kontakt tylko na facebooku mi zostanie ;-(. Baaaaaardzo Panią lubię. JEST PANI DLA MNIE WZOREM ;-) 


4 komentarze:

  1. Piękny wpis Madziu:) Sama jestem nauczycielem i wiem co oznaczają TAKIE słowa płynące z serca uczennicy, to największe wynagrodzenie jakie można otrzymać uprawiając ten zawód! Gratuluję Pani Sylwio! Pozdrawiam WAS OBIE ciepło i sedecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pisałam tylko PRAWDE. pani sylwia to anioł

    OdpowiedzUsuń
  3. WIEM:))) ...Przy­jaciele są jak ciche anioły, które pod­noszą nas, gdy nasze skrzydła za­pom­niały jak latać...dobrze, że masz TAKIEGO ANIOŁA :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się bardzo ciesze ze tą osobę poznałam. To byl prezent, nagroda dla mnie tylko za co ...?

      Usuń